سالم ترین میوه ها کدامند؟

 

سالم ترین میوه ها دارای مشخصات درشت مغذی با کیفیت بالایی هستند

یک رژیم غذایی سالم و متعادل نیازهای معمول بدن را برای پروتئین، چربی و کربوهیدرات برآورده می کند.مضرات و خواص کیوی 

انحراف بیش از حد در هر یک می تواند به مرور زمان منجر به یک رژیم غذایی متعادل شود.

و سایر توصیه‌های مؤسسه‌هایی مانند انجمن قلب آمریکا، سازمان بهداشت جهانی و بیشتر سازمان‌های بهداشت ملی در سراسر جهان به مواد تشکیل‌دهنده رژیم غذایی مانند فیبر، قند و چربی‌های اشباع‌شده اشاره می‌کنند.

بیشتر میوه‌ها، همانطور که در زیر می‌بینید، قند بالایی دارند. این برای بسیاری از شما تعجب بزرگی نیست.

حتی بسیاری استدلال می کنند که این دلیلی برای نخوردن میوه است.

من موافقم که فقط خوردن میوه ایده بدی است. به دلایل بسیاری.

اما همانطور که دیدیم، بسیاری از آنها پر از ریز مغذی‌ها هستند.

و همانطور که در زیر نیز متوجه خواهید شد، آنها پر از فیبر هستند. فیبر فواید سلامت قلبی متابولیک زیادی دارد و همچنین ممکن است مشخصات میکروبیوم روده شما را نیز بهبود بخشد.

لطفاً از نمودارهای تعاملی ما برای مشاهده پروفایل‌های درشت مغذی‌ها برای فهرست سالم‌ترین میوه‌ها در زیر استفاده کنید و با ماوس کردن داده‌ها به اشتراک بگذارید.

سالم ترین میوه ها: کیفیت تعادل درشت مغذی ها؟

عکس فوری سالم‌ترین میوه‌ها را که بر اساس مشخصات درشت مغذی‌ها رتبه‌بندی شده‌اند، ببینید یا برای مشاهده نمودار تعاملی اینجا را کلیک کنید.

میوه های کم قند

گاهی اوقات میوه ها به دلیل محتوای قند زیاد، رپ بدی پیدا می کنند.

درست است - میوه ها معمولا قند زیادی دارند.

ببینید ما واقعا در آمریکا چقدر شکر مصرف می کنیم!

اما نباید از خوردن میوه ها بترسید. اولاً، آنها دارای مواد مغذی هستند و حاوی مقدار زیادی ویتامین، مواد معدنی و فیتوکمیکال‌های ضروری برای سلامتی هستند.

و دوم، آنها پر از فیبر هستند. این مهم است زیرا او سرعت جذب قند را کاهش می دهد! بنابراین پاسخ انسولین به هیچ وجه به قند خام یا قند اضافه شده به نوشابه ها و سایر غذاهای فرآوری شده نزدیک نیست.

به آب میوه ها هم اشاره نکنیم. اینها نیز باید در حد اعتدال مصرف شوند. کمبود فیبر که اغلب آنها را همراهی می کند به این معنی است که شکر مشکل ساز می شود. در واقع، کودکانی که به طور منظم آب میوه می نوشند، با وجود مواد مغذی بهتر، می توانند از کالری اضافه وزن اضافه کنند.ماست یونانی چیست

 

Comments