یک طراحی پایدار برای SMB خود

 

استراتژی و اقدام

اهداف و مأموریتی که در دست دارید، اکنون زمان آن است که در مورد چگونگی استفاده موثرتر از منابع شرکت و طرح طوفان فکری برای کمک به شما در دستیابی به اهداف خود، استراتژی داشته باشید.برنامه نویسی در آمریکا

 همانطور که می روید، تأثیر بالقوه، هزینه ها و درجه سختی را در نظر بگیرید. برای هر ابتکاری که برنامه ریزی می کنید یک رهبر تعیین کنید. این امر مسئولیت پذیری را افزایش می دهد و به حفظ ابتکار عمل در مسیر کمک می کند. مطمئن شوید که معیارهایی برای موفقیت تعریف کرده و یک دوره زمانی محدود را برای ارزیابی پیشرفت خود تعیین کنید.

هیچ تلاشی خیلی کم نیست

هر سفر پایداری باید از جایی شروع شود. بگذار مال تو اینجا باشد با چند چیز ساده شروع کنید و سپس به سراغ موارد پیچیده تر بروید. ممکن است فکر نکنید که SMB شما می تواند در مورد تغییرات آب و هوایی تأثیر بگذارد، اما حتی تغییرات کوچک نیز می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

* بررسی پایداری دریم‌فورس، تحقیقات نیروی فروش، نوامبر 2019. توجه: این نظرسنجی فراتر از پایداری زیست‌محیطی بود و شامل آب و هوا و محیط زیست، آموزش، نیروی کار و توسعه اقتصادی، سلامت و رفاه انسان، برابری جنسیتی، و مشارکت‌های مدنی و نهادی بود.

Salesforce Essentials به شما کمک می کند مشتریان بیشتری پیدا کنید، کسب و کار آنها را به دست آورید و آنها را راضی نگه دارید تا بتوانید سریعتر از همیشه رشد کنید.نوشتن نامه اداری انگلیسی

 با دنبال کردن ما در توییتر، لینکدین و اینستاگرام، درباره راه حل های CRM کسب و کار کوچک ما بیشتر بیاموزید.

 

Comments