دو نکته مهم برای مدیریت موفق داده ها

 

 

اصول بهداشت داده ها را تمرین کنید

هنگامی که اطلاعات خود را شناختید، می توانید شروع به پاکسازی کنید.مراقبت از لپ تاپ 

 اقدامات بهداشتی داده ها به کاهش پراکندگی داده ها کمک می کند که باعث هزینه های غیر ضروری، اصطکاک فرآیند و خطر می شود. این معمولاً با جستجو در برابر دارایی های داده شما برای شناسایی فایل های تکراری و داده های یتیم شروع می شود.

سپس می‌توانید خط‌مشی‌های بهداشت داده ایجاد کنید که اهدافی را برای جستجوهای پیچیده تعیین می‌کند. به عنوان مثال، یک سیاست ممکن است پاک کردن فایل های زباله یا حذف فایل های تکراری باشد. این خط‌مشی می‌تواند فهرست محدودی از داده‌های عاری از خطاهای انسانی و معیارهای مورد نظر را برای فعال کردن اقدامات بیشتر تولید کند.

اکوسیستم داده خود را ایمن کنید

نگرانی‌های امنیتی داده‌های شما احتمالاً حول پیروی از مقررات صنعت و تهدیدات امنیت سایبری است. شیوه های مدیریت هوشمند داده می تواند هر دو را پوشش دهد.

نظارت و کنترل رویدادهای امنیتی قوی و مجوز، هویت و کنترل‌های دسترسی نقطه شروع خوبی برای ایمن کردن داده‌های سازمانی هستند. اما این ابزارها همچنین باید به سرعت ذینفعان داده را در مورد تهدیدهای دریافتی، آسیب‌پذیری‌های پنهان یا معرفی شده داده‌ها و مسائل بالقوه حریم خصوصی یا انطباق آگاه کنند.

تعیین کنید که چه زمانی و چگونه داده ها باید به طور ایمن قفل یا دور ریخته شوند. انطباق و نگرانی های امنیتی باید یک گردش کار تصمیم گیری را برای داده ها در محل، در ابر یا از طریق سرویس ها به اشتراک بگذارد. این تصمیمات باید شامل چه داده هایی باشد که باید حفظ شوند، چه برای انجام کسب و کار ضروری است و چه برای رعایت الزامات انطباق شرکت مورد نیاز است.بهترین جاذبه های ایتالیا

به عنوان مثال، داده های مالی برای حسابرسی SOX باید به مدت هفت سال نگهداری شود، در حالی که قوانین GDPR در اروپا حکم می کند که داده های کاربر باید به محض اینکه دیگر مورد نیاز نیست حذف شوند.

 

Comments